Sportszer Hírek

Mire jó a masszázshenger? Stresszoldás, nyújtás és egészségmegőrzés egyetlen eszközzel!

2020.02.28 09:40

Szeretnéd azt érezni, mintha egy "A" osztályú spa kezelést kapnál otthon? Mi lenne, ha csak pár ezer forintba kerülne? Nagyszerű, akkor most figyelj! Az SMR hengerezés egy egyszerű módja annak, hogy az izmaidnak némi vékonyréteg-kromatográfiát biztosíts. Ez egy nagyszerű nyújtási technika, amely mindenki számára használható, függetlenül attól, hogy milyen formában van. Itt található egy áttekintés arról, hogyan kell a hengert használni, és mindent, amit tudnod kell a habhengerezés megkezdéséhez.

Mi az SMR, és mire jó az SMR henger?

A habhenger használata az izmaidnak gördítéséhez az SMR nyújtás egyik formája. Lényegében egy habhenger használatával aktiválod az ínszerveket, amely arra készteti az izmaid, hogy mély relaxációs állapotba kerüljenek. Ez a folyamat segít enyhíteni a feszült izmokat és az elmozdult csomókat oly módon, ahogy a hagyományos (vagy passzív) nyújtás nem képes. A görgőzés enyhíti az izmokat érintő stresszt és segít megelőzni a sérüléseket. A legjobb hír az, hogy ha jelenleg egy sérülést kezelsz, a habgördülő gyakorlatok enyhítik a fájdalmat.

 

Hogyan válasszuk ki az SMR hengert, habhengert?

Számos SMR henger lehetőség közül választhatsz. Választhatsz egy kissé szivacsos henger használatát is, vagy keress egy teljesen kemény eszközt. Ha még nem ismered a habgördítést, akkor a legjobb, ha keményhabos hengerrel kezded. A lágyabb hengerek gyorsan elhasználódnak, és nem nagy munkát végeznek az SMR nyújtásánál. Előfordulhat azonban, hogy egy kezdő úgy találja, hogy a nagyobb teherbírású habhengerek (ütéses habbal vagy műanyag magokkal - úgynevezett rácsos hengerek) nem szolgálják majd a hagyományos habos hengereket.

 

Kattints ide SMR henger kínálatunkért: masszázshenger vásárlás

 

Milyen gyakran kell hengerezni?

Ha még nem ismered a rutint, akkor csak hetente három-négy alkalommal javasoljuk görgetni. Miután megtanultad a rutint (két hónap), szabadon használhatod minden nap, akár háromszor is. A hengeres gyakorlatok teljesen megfelelőek edzés előtt és után.

 

Hogyan használd a masszázshengert?

• Helyezd a tested a habhenger fölé, igazítva az izmot a habhengerre
• Gördülj végig rajta és alkalmazz nyomásterápiát és gördítsük előre és hátra a területet mindkét irányban ötször. Tarts három érintkezési pontot a padlóval (a habhengerrel való érintkezés egy pontnak számít).
• Pihenj néhány másodpercig, és ismételd meg ezt a folyamatot még kétszer.

 

Mire jó a masszázshenger?

Növeli az izom nyújthatóságát vagy rugalmasságát. Ez azt jelenti, hogy izmaid tovább húzódhatnak, és visszatérnek az eredeti pihenőhosszhoz anélkül, hogy túlfeszültek lennének. Ennek előnye, hogy lehetővé teszi az izmok számára, hogy könnyebben mozoghassanak az ízületek körül, elősegítve a jobb mozgástartományt.

 

Biztonsági tippek habgördülő gyakorlatokhoz

Néhány gyors biztonsági tippet kell szem előtt tartani, amikor hengert használunk.
• Mindig tarts három érintkezési pontot közted és a padló között. Ne feledd, hogy a habhenger az egyik érintkezési pontnak számít
• SOHA ne tedd közvetlenül az ízületek fölé vagy mögé. Kerüld a térd, a csípő, a könyök, a váll stb. közvetlen görgőzését. Helyezd a hangsúlyt az ízületek körüli húsos izmokra.
• Tartsd távol a hajad, hogy ne kerüljön bele a habhengerbe.
• Ne csináld túl sokat, legfeljebb háromszor egy nap, ha tapasztalt vagy. Csak akkor gurulj minden másnap, ha még nem ismered a gyakorlatot.

 

A habhengerlés kiválóan alkalmas a nyújtás elvégzésére, és az izmaidnak valamilyen szükséges stresszoldására. Az SMR nagyszerűen szolgálja a sérülések helyrehozását és megelőzését. Izomzatod meg fogja köszönni ha SMR hengert használsz!

 

Ország Botja díjak